Fredag

Sitter och segar mig i soffan, borde verkligen börja göra mig i ordning nu.. Jag har det alltid så här på morgonen. Går upp extra tidigt för att kunna äta frukost i lugn och ro, titta på tv och dega lite. Men endå så blir det så stressigt i slutändan iaf. Det är ju för att jag har fastnat. Men nu har jag tjugo minuter på mig från morgonrock till helt färdig, det ska nog gå. Det gör det ju nästan alltid.

Ikväll blir det julbord, och så kommer Pontus ikväll också, liten mini fest ska vi ha hos Martina. Nää, nu blir det kläder på morgonrock av och smink på.. tänk om inte smink fanns vad skönt det vore. Fast ärligt så ser det ju mycket bättre ut att stå i butik med än utan.

Goood Jul i förskott, tänk, om en vecka är Julen över, då taggar vi för juldagen!

Kommentarer
Postat av: simon

jag har inte smink och ser helt ok ut ändå;)

2009-12-18 @ 12:13:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0