Fredag

Nu har jag kommit hem från Normalmska, satt där en stund med Martina och P och några till såklart. Har lock för örat, tandvärk och känner mig ruskigt fet efter att ha tryck i mig massa nötter och annat skit idag.  Men det går över till i morgon.

På Ullared hade jag feber så der var lite tråkigt, annars hade vi det jätte mysigt, kan åka dit igen men mest för resans skull då.

Imorgon ska jag till Uppsala och hälsa på Björn en sväng och på kvällen blir det Julmiddag med några stycken. Får se vad kvällen har att ge.

Ska iaf sova ut ordentligt. Pengar pengar pengar.. vad deprimerande det är.. Kan jag inte bara vinna på en lott. Måste då köpa en såklart och det gör ju jag aldrig.

Nej, nu blir det att sova som sagt. Snart ska jag jobba tolvdagar i streck, bra pengar så slipper ni höra gnäll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0