Lördag

Min lediga dag! Huvudet är tungt efter en galen natt. Martina var pruttfull, hihi. Vi spelade våghals2, skit kul spel, men som alltid rinner ut med tiden. Dansade och härjade i Martinas lilla etta, tillslut somnade vi fem i Martinas säng. Trångt i en 1,60 säng kan jag tala om. Var sådär halvskönt att vakna i morse, låg ihopklämd mellan Mark och Johannes nästan i fotändan.

Nu har jag varit snäll och städat undan det mesta i hennes lägenhet och sen smet jag hem för en efterlängtad dusch. Johannes smet hem tidigt i morse, de andra sover fortfarande.

Idag blir det julbak!! Åza,Sanna,Martina,Matilda, Mark (som ska bygga pepparkakshus), Pontus,Signe och Ella.

Nu blir det den där duschen som jag pratade om!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0