Måndag

Och nu är jag fruktansvärt trött. Blir det promenad idag så får det bli snart.

I morse när jag kom till jobbet så fanns där ett paket till mig från "tomten" eller chefen.. I det låg där torkat renkött! Det finns inget godare! Så nu ska jag suga i mig lite sånt.

Julen har varit jätte mysig. Mycket familje tid blev det, och det är ju inte fel. Tycker väldigt mycket om min familj.

Nyår närmar sig och jag känner stress. Pengar ska in, mat ska handlas och laga till. Brukar iof tycka att sånt här är väldigt ul, men just nu tycker jag faktiskt att det är lite jobbigt..

Idag köpte jag skidställ! Ska prova den snart så får jag se om jag behåller det. Snart åre vet ni!

Kände mig verkligen som ett barn på julafton. Disneysklassiker fick jag och en toaster med svampbob tryck på och i. Men väldigt nöjd är jag med mina klappar.

Nä nu ska jag titta lite på Två och en halv män, sen blir det promenad tror jag minsann.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0