Onsdag

Ja, en hemlis, jag är grymt förbannad på mig själv och mina matvanor. Jag älskar mat, fy fan för det! Jag äter allt. Men nu efter nyår är det slut, på riktigt. Har jag sagt en sak så håller jag det. Inget godis ingenting försen i Mars! Popcorn får jag äta. Men sen är det stopp!

I övrigt är det lite stress just nu, ska fixa allt innan nyår. Vi blir lite mer än 30 stycken som kommer hem till skuggan och firar det nya året med mig och Pontus. Plus att Julia ska ha en fest på våningen nedanför. Det kommer bli helt perfekt. Men nu måste det lagas mat osv.. inte riktigt lika kul, men jag hoppas att det upskattas. Nästa år får någon annan fixa ihop något.

Gott nytt jul och allt sånt där ni vet..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0