Söndag

Sitter i morgonrock och titta på friends tro det eller ej. Fick hem första säsongen igår efter att den har legat hos Björn från ett halvår tillbaka. 

Nu ska jag snart jobba också. Fast det är ju en riktigt lätt dag, fyra timmar, det är ju ganska snabbt avklarat. Ledig i morgon och sen blir det jobb tolv dagar i rad. Självvalt och bra med pengar till Januari, då vi rullar iväg till Åre. Jag längtar något sjukt mycket dit. Ännu roligare blev det när jag hörde att Björn och 13 av hans polare ska vara där samma vecka. Vi är 18st, kommer att blir galet.

Är jätte glad att jag åkte dit igår. Var så mycket som släppte. Allt känns så mycket lättare.

Ska försöka julpynta när jag kommer hem efter jobbet, ska försöka hitta min toaster också hos mamma.

Nu kommer det att bli en låång vecka bara för att det känns som måndag idag.

En gammal goding från 2004

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0