Torsdag

En enda dag kvar. Imorgon är det julbord med jobbet, OM jag längtar, jag och Peter ska äta ihjäl oss. Så snart två tjänster på Eurosko lediga..

Nu har jag slagit in de sista julklapparna, Sanna har precis gått hem, så nu sitter jag och myser med mitt lilla adventsljus och simpsons the movie. Ska nog lägga mig snart. Jag igger en dag efter å ljuset ser jag så det får skynda sig lite. Sprang gjorde vi idag också.

Var ute och gick i mysvädret i går också med Martina. Kallt och skönt. Konstigt vad man bli påverkad av vädret. Hoppas verklige det håller i sig en vecka till nu då, då är julen räddad. En vit jul.

 

Såg en människa i dag med de största ögonbrynen någonsin, jag kunde inte sluta stirra. Haha.. Hemskt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0