1 November

Ja, tiden går fort. Kände för att skriva av mig lite, sådär när man sitter och bara tycker synd om sig själv. Fast egentligen har jag ingen som helst rätt att göra det. Mitt liv är ju helt super på alla sätt just nu. Har jobb, heltid nu också, en månad framåt sedan kommer jag att gå ner på 75%. Jag har fått en lägenhet som jag tror att jag kommer trivas jätte bra i, bara jag kan få lite ordning, sen har jag köpt en ny bil också. Jag har ju egentligen allt jag behöver. 

Ska bli skönt att vara ensam ett tag nu, hitta sig själv på något vis. Men endå så har jag någon sorts längtan i magen som jag inte kan beskriva. Längtan efter en trygghet som jag hade en gång. Tar tid att ta sig dit, men dit vill jag så småning om.

Igår hade jag hur som helst jätte kul, riktigt kul. Synd bara att den slutade i Martinas säng med en hink i famnen. Men är det shotkväll så varför inte gå all in?

Nu måste jag pallra mig tillbaka till Martina, vi ska spela bingolotto, Martina jag och Sickne.

Tjarå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0