11 redan

Vågar knappt gå in på bloggen, Emelie håller på att designa den, kanske förstör tänkte jag, men det verkade vara lugnt :)

Jag har tänkt på en sak, livet, tro det eller ej,  men även jag har funderingar om just livet.
Det är ju bara en evig strävan, strävan på bättre tider, bättre jobb, soliagre dagar, bättre kropp.. "när jag får barn" "när jag bor i hus" "när jag träffat min.." "när jag har gift mig"

Bara tänker vad sjukt det är, och det kommer aldrig att ta slut, det kommer alltid finnas en strävan, eller längtan. Fast det är väl kanske det man lever för, just en strävan och längtan. Vad skulle det annars vara för mening?  Men jag undrar om man någonsin kommer att känna att man faktiskt är där.

Jag har åkt på förkylning, segt, men inte så farligt som det brukar vara. Jag brukar mest vara arg och irriterad men nu är jag faktiskt bara snorig och ont i halsen. Tur det iaf. Så det blev ingen ridning för mig idag, och antagligen ingen träning resten av veckan heller, vill hellre bli frisk och köra hårt sen.

Idag har Martina namnsdag också. Tycker att hon kan komma hem, är lite ensamt faktiskt.

Min säng ser extra mysig ut, bara för att den är obäddad, täcket ser riktigt pluffsigt ut. Men ett tag till ska jag väl vara uppe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0