19 November

Nu har jag "lämnat av" Ella vid normalmska, vi tittade på den oändliga historien, det var ett tag sen man såg den. Var tyvärr inte lika bra som när man var liten.

Idag provade jag på något nytt. Rostade blodpudding i brödrosten och det gick så bra så, men det var godare i stekpannan så jag gjorde bara två i rosten. Men kan vara bra att veta om man har bråttom någon gång, eller helt enkelt är för lat.

Nu har jag bara en hel arbetsdag kvar sen är jag ätligen ledig i tre dagar, gud så skönt. Har varit ledig en dag av tolv så det är jag värd tycker jag.

Nu börjar mitt tålamod ta slut på Leia, hon står i hallen och bara piper. Tror att jag börjar blir trött också..


Dricka vatten, borsta tänderna och sova, det ska jag göra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0