21

Nuu blir det sola och sen köpa sprit, kanske blir det fest ikväll. Lutar åt det, ska bli kul.

Just nu har jag bara en irritiation i kroppen, jag har ätit så det beror inte på det..hehe
Jag skulle vilja bryta av någonting. Men det gör jag inte, jag går till solariumet och sen till systemet, sen är det säkert borta för så ska jag till Sickne och måla kök.

Jag tänkte på en sak på jobbet, jag blir riktigt imponerad av vissa mammor, vilket tålamod de har. Det finns tonårstjejer som får välja precis vilka skor de vill i HELA butiken. Mamman visar lite olika förslag, jag visar lite olika, hon tittar själv på en massa. Men de hittar inget de vill ha, vissa tjejer sitter i butiken i mer än en timme, men hittar endå inga skor. Jag skulle bli tokig om jag var en sån mamma, de måste ju ha skor så är det bara, men de är så kräsna. Tålamod de har dom.

Skulle vilja ha en matta i mitt kök, ekar nästan här inne. 

Ha en super/supar lördag för det ska jag ha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0