24

Nu har jag och Martina varit till västerås och skulle göra en sak, vi stressade som dårar och kom fram tio minuter innan de stängde. Bra tänkte vi, men då har han stängt! Sånt där gör mig riktigt irriterad.. Så nu ska vi inte åka dit igen. Står det att man har öppet till 19, då har man öppet till 19 inte kvart eller tio i. Så vi åkte och åt på Mcdonalds för våra sista pengar för den här månaden. Sen åkte vi hem igen och raka vägen till stallet för att rida.

Nu sitter jag ny duschad i soffan och tittar runt vad som går på tv. Såg att friends är om en stund och konstigt nog så vill jag sitta och vänta på det. Jag har ju alla säsonger på dvd och har sett dem fler än en gång kan jag säga..

I morgon blir det jobb, springning och bio. Börjar faktiskt komma in i att jobba heltid nu. Känns riktigt bra, har mer koll.  Hoppas att det håller i sig så ett tag nu så att jag kan resa iväg.

Nu ska jag slappa ett litet tag till, sen blir det sängen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0