3 November

De mest fantasifulla rubrikerna känner jag.

Jag förstår inte hur jag kan känna mig så ensam när jag har jätte mycket människor runt omkring mig. Jag är ju verkligen inte ensam. Träffar någon varje dag. Det är nog något knäpp jag har fått för mig bara.

Efter jobbet idag åkte jag direkt och handlade lite, slängde i mig mat och sedan raka vägen till stallet, var riktigt mysigt att rida idag. Månen lös upp riktigt starkt. Sen åkte jag till Sickne och fick en liten inflyttningspresent, åkte vidare till Martina och hämtade färg som hon hade köpt till mig. Det är mycket nu.  Har iaf målat en halv halv vägg inte ens det, men det ordnar vi i morgon.

Just nu fryser jag lite om fötterna, ska bli skönt att lägga mig i sängen med mitt pluffsiga duntäcke, de har nog saknat mig.

Tittar på den englska varianten av talangjakten, ganska kul.

Tänk om man hade en talang..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0