En lång dag

Har det verkligen varit. Inga kunder i butiken och jag vantrivs sjukt mycket då. Dagen blir så fruktansvärt lång, och inte bättre blir det av att stå själv sista timmen. Stå rakt upp och ner och titta ut i ett stort tomrum. Usch.. Vänta ut tid, det finns nog inget värre.

Åkte hem dirket och åt mat, kände att mitt tålamod var i botten och det enda jag vet som hjälper på mig är att äta då, mitt blodsocker får inte bli så lågt, risken finns då att jag kanske råkar slå någon på vägen hem och det verkar ju onödigt.

Nu har jag även bankat igång diskmaskinen!! Hur skönt som helst, nu går den tom en gång så att den får rensa ur lite, den har nog stått närmre ett år. Den stog och bara surrade först, då blev jag mer irriterad än vad jag redan var, så jag slog faktiskt på den och då... Plötsligt händer det!

Imorgn kommer Leia och ska bo här en vecka med mig. Får se hur det går, en rottis i en lägenhet, men jag blir faktiskt bara glad:)

Nä, nu ska jag till stallet och rida, sen får jag se om jag hinner träffa Martina en stund vore mysigt.

Hejsvejs!!

Kommentarer
Postat av: E M E L I E & L I S A - VÅRT LIV I EN LITEN 1:A!

sv; du är inte svårflirtad du, skönt ;) haha! Bra att du är nöjd iaf :D

2009-11-17 @ 20:18:11
URL: http://skeppargatan.blogg.se/
Postat av: E M E L I E & L I S A - VÅRT LIV I EN LITEN 1:A!

sv; nej men det är bara säga till om du vill ha nåt ändrat, går ju rätt fort :)



asså han är helt störd, ofta man inte pratar med tjejen och reder ut saker ist för att prova dra över nån annan tjej bara för att se hur det känns?! haha idiot :P

2009-11-18 @ 00:33:17
URL: http://skeppargatan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0