.. November 9 kanske?

Lite bakis är jag allt, fast jag kanske inte riktigt vill erkänna det. Har satt upp lite gardiner, och helt ärligt så ser det faktiskt förjävligt ut.. Det är inte min grej bara. Det är långt kvar innan lägenheten är färdig, saknar köksbord, har bara målat halva rummet och kanterna på tapeterna sitter kvar, men jag är endå rätt så nöjd. Jag menar, jag Martina och Signe har ju faktiskt gjort allt själva.

Var ut i västerås igår, var okej. Tjalle festade hårdast.

Nu börjar det närma sig Ullared! Jag och Martina ska åka dit och julhandla, det blir en riktig roadtripp, sova i stuga och grejer.

Undrar om jag ska sätta igång och måla lite så att det blir färdigt någon gång. Men jag tröttnar ju så fort..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0