och söndagskväll

Har varit en ganska givande dag idag endå, har inte gjort mycket men endå väldigt skönt.

Städade ur min garderob så att det ser bättre ut iaf, sen kom Martina hem idag!! Jätte kul. Signe, Martina, Ella och Pontus var här och vi gjorde inte så mycket speciellt, lagade och åt mat, flygade jacob bjöd jag på. Sen blev det till att spela lite kort fram till nu. Jag tycker verkligen om såna dagar, när man är några stycken och inte gör något speciellt alls, man bara är.

Nu sitter jag själv och funderar på om jag ska ta tag i disken, igen.. Måste få igång diskmaskinen så jag slipper diska mer. Ska ringa Martina tror jag, kanske kan smyga över till henne och hämta den sista delen till maskinen.


Kommentarer
Postat av: E M E L I E

hej! har du nåt typsnitt du vill ha på texten i headern? hittade nämligen inget som ser hansdkrivet ut så jag tog bara nån jag tyckte var snygg.. du kan ju kolla runt lite :)

2009-11-16 @ 01:15:39
URL: http://emelielakkhesselius.blogg.se/
Postat av: E M E L I E & L I S A - VÅRT LIV I EN LITEN 1:A!

är den här textstilen bättre? :P

2009-11-16 @ 15:49:16
URL: http://skeppargatan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0