Så fint!

Jätte stort tack Emelie för hjälpen!  Följ hennes blogg på EmelieLakkHesselius.blogg.se :) Lite smygreklam för alla mina säkert 1000 läsare ;)

 

Nu har jag äntligen en ledig dag framför mig och jag är nykter och ska så vakna i morgon, så skönt. Kom nyss hem från bio med familjen, vi såg 2012 Jätte bra film! Blev tårögd flera gånger, och jag är inte den som brukar gråta till filmer. Den var rätt lång, 2,5 timmar, trodde att det skulle bli segt, men ikke!

Å så har jag hittat en kattras som jag skulle vilja ha i framtiden: Cornish rex. Den är inte jätte söt jag vet, men den är charmig. Sanna har en sån hemma och den hårar nästan ingenting, hur skönt är inte det? En liten famlijemedlem. Någon gång..

Snart kommer Martina hem! Då ska hon få hem sin kanin, han tycker endå inte om mig.

Nä, nu blir det sängen!


Kommentarer
Postat av: E M E L I E & L I S A - VÅRT LIV I EN LITEN 1:A! http://skeppargatan.blogg.se

hej :) inga problem ;) men hur känner du att du vill ha den? jag körde bara lite spontant igårkväll utan att tänka, haha.. kom med lite dynpunkter och så, vad tycker du om typsnitt på headerna och bilderna och så? sen resten av allt, färger, rubriker osv? :) /Emelie

2009-11-15 @ 10:00:58
URL: http://skeppargatan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0