Torsdag


Usch, vad jag skulle vilja lägga mig i sängen igen. Idag znosade jag en och en halvtimme och det bara svichade förbi. Vilket har resulterat i att jag har ganska bråttom just nu, och jag är dålig på att stressa!



Det verkar ganska idiotiskt att sätta Alt Gr knappen längst ifrån @ knappen. Har jag en macka i en handen så går det nästan inte ens att få fram @/snabela/alfakrull. Eller, om man bara skulle ha en hand, då blir det jobbigt, det går, men jobbigt. Har man mindre fingrar än mig så får man nog ta hjälp av tungan. Vilket ilandsproblem..

MEN jag lär väl göra det vilketsom.. Om tjugo minuter måste jag vara redo och jag sitter i morgonrock och äter tomtegröt.



Nä, kaviar på morgonsocken och morgonfrisyr i ögonbrynet.. näe..


Kommentarer
Postat av: E M E L I E & L I S A - VÅRT LIV I EN LITEN 1:A!

å, är det bilder från din lägenhet? grymt snyggt!!!

2009-11-19 @ 12:58:55
URL: http://skeppargatan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0