Blogg

Tittade in på en blogg nyss, vissa är verkligen duktiga, det blir intressant att läsa, som en bok. Så är den snygg också. Det går väl att lära sig, men då ska väl intresset finnas också. Det har inte jag.

Jag tog sällskap med Sanna och Malle på springturen och sjukt vad man orkar mycket mer än vad man tror. Jag är stolt och nöjd med turen.

Sen tog mitt godissug över när jag kom hem iaf..! Jag cyklade till coop och köpte faktiskt en glass med blåbärssmak. Men den inehåller ju ingenting! Jag såg det när jag kom hem. En nyttig glass utan mjölkprodukter osv.. Smakade bröd ungefär och det hade jag ju faktiskt i skafferiet om jag hade velat ha det.

Brist på annat så ska jag väl hoppa i säng. Har fått fruktansvärt tråkig vardag på senaste tiden. Ändring.

Undrar när städhumöret kommer tillbaka, så här kan man ju inte bo.

Red dragon på tv den är faktiskt riktigt bra. Somna till den blir det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0