festfestfest

Igår var det en liten fest, Jag, Martina och Jocke förfestade hos mig och drog ut på hottan vid halv ett. Värt va? Men det var helt okej. Mycket folk. Sen skulle vi till kebaben och där försvan Martina och jocke. Jag smet på efterfest, rökmaskin och proppar som gick bjöd natten på. Sex i morse kastade jag mig i sägen, sov som en gris. På riktigt. Förkyld som jag är.

Nu ligger jag kvar i sängen och äter chokladägg! Johannes ringde nyss och frågade om jag vill med honom, simon och Oscar och käka Thai. Ja, tack! Det var länge sen jag åt det. Ikväll blir det påskmiddag hos Martinas mamma, längtar. Då blir det Bearnaisesås!!

Nu ska jag nog gå upp och klä på mig kanske.


Kommentarer
Postat av: E M E L I E & L I S A - VÅRT LIV I EN LITEN 1:A!

låter som en skönt spårad kväll :D



Förresten, har du kollat med Martina om du kan få bilderna sen min födelsedag än? vill ha dem! :D

2010-04-04 @ 15:15:52
URL: http://skeppargatan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0