Måndag

Lediga måndag.

Ligger kvar i sängen och njuter av det. Inte bakis och har sovit ut bra. Grym träningsvärk i vaderna frn i lördags har jag. Ganska pinsamt faktiskt.. Jag och Emil hade hopptävling jag förlorade, jag tyckte att det fanns annat att göra på festen än att hoppa. Men mina vader. Jag har inte tränat på två veckor för förkylning, men så fort kan man väl inte bli otränad?


Idag ska jag tvätta bilen som jag har sagt så många gånger.. Men nu har jag hittat rost!! Sen ska jag fixa ute på ballkongen.

Var på bakis dag igår hos Martinas mamma först sen drog vi vidare till Signe och Jerry. Sov i soffan en stund, skönt det.

Festen i Lördags var grym! Lyckat, mycket blandade människor som kom, inget tjaffs. Men en Iphone och en nyckel är borta, alltid är det något. 16 - 04.. Inte konstigt att jag mådde sådär i går.



Man kan ju undra varför jag själv sätter mig i så jobbiga situationer. Hatar det och ger mig själv ångest. Men jag är rak och ärlig, det kommer man längst på. Tror jag. Bara att ta tag i det.

Nä nu toalettbesök!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0