Måndag

Har sovit sjukt länge idag, för att vara jag. Elva stod klockan på när jag vaknade. Men är man lite sjuk så är det väl bara bra.

Igår efter kinamaten gick vi hem till Oscar och gjorde film med xbox. Grymt kul kan jag lova, skapligt fult.

Sen gick jag vidare till Martinas mamma och åt middag med familjen. Vi fick ett varsit stort påskägg. Vi rullade hem..

Sen vidare hem till mig med Sanna, JOhannes,Jocke, Martina och Simon för att titta på film. Funnt people, var lång och jag låg och var irriterad över att jag snorade hela tiden så jag var väl inte jätte koncentrerad. Men jag fick sällskap av Storm som fick mig på bättre humör, gud vilken fin hund det är!




Idag är jag fortfarande mätt efter allt ätande igår. Måste städa undan och sen vet jag inte vad som häder, ganska skönt det med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0