Onsdag

Första arbetsdagen efter en lång helg med kryssning. Det var galet, fest överallt och ingenstans. Jag var halvsjuk, så det sög lite..  Det blir vad man gör det till. De satt upp en frisörskyllt utanför hytten så några blev snaggade. Hade en jätte bra dag i Riga med riktigt fint väder. Hoppas på fler kryssningar..

Nu kom jag nyss in med Pia från en promenix.. Jag brukar ha henne lös när jag går runt dammarna i stan, hon kommer alltid springandes ifatt mig, så jag går bara och tittar inte bakåt. Men en gång så kom hon inte springades, så då vände jag mig om och såg att det var väldigt livat i vattnet, stackarn hade ramlat i.. men lite kul var det också.

Nu ska jag titta på en film som Signe rekomenderade. Litar på henne då :)

Hoppas att hon får det jätte mysigt i Thailand!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0