Onsdag

Gick upp tidigt tog en cykeltur ner till solariumet, är så vit att jag knappt ser att jag håller i kylskåpsdörren, då är det dags att sätta lite sol på huden tycker jag.

Var på paj hos Oscar igår, tittade på medans Simon och Johannes spelade tvspel.. det är sådär med hockey måste jag ju erkänna. Sen slog vi på supersugen den är däremot sjukt kul.

I morgon ska jag iväg och titta på hund! Just nu känner jag att jag skiter i vad alla  andra tycker om den saken. Jag tror att jag kommer att må bra av det. Jag har fått ordning på mitt liv och min vardag, jag vet vad jag saknar och vad jag behöver. Jag får ett ansvar som jag tycker om. Jag måste ta mig ut på morgonen och gå. Bra! Så är det en hund som är tålig och orkar springa med mig, samtidigt som den älskar att ligga och slappa, precis som jag. Liten och halvful.



Nu ska jag snart begemig till jobbet. en dusch bara :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0