Springtur


Tog tag i mig själv idag och gav mig ut och sprang för första gången på två veckor. Underbart väder, musik i örnonen och det flöt på. Tänkte springa en runda som jag och sanna gjorde innan vintern, de går genom skogen.

Började hoppa mellan lerpölarna, geggamojan och snön. Upptäckte snart att det kommer inte gå att hålla sig torr, så lite blöt kan jag väl gå med på. När jag kom halvvägs genom skogen så kom havet.. Ja skulle bli tvungen att simma igenom för att komma fram. Började gå och det blev djupare innan jag upptäckte att jag måste faktiskt vända..

Man får se det positivt, när skorna är genomblöta så blir de lite tygre = lite mer träning i varje benlyft. Sen om jag luktade som en gammal kohagen det är en annan sak.

Det var värt ett försök iaf. Kläderna i tvätten och skorna, kanske bara är att kasta då.. Nu ska jag ut i solen igen, tvätt dags för pärlan!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0