Tisdag

Inatt har jag pratat med mig själv säkert fyra gånger i tron om att det sover folk hos mig. Legat och skämtat och tyckt att jag var rolig, kände mig jätte dum när jag inte fick svar på mitt skämt. Då var det ju ett dåligt skämt. Tänk om någon hade lyssnat på mig när jag låg där i min ensamhet, vilken kul syn.



Sov riktigt dåligt inatt, vaknat flera gånger och varit pigg vid tre och sex. Sen när man väl ska upp då är man ju såklart sjukt trött. Men jag tog mig upp i tid och sitter och käkar frulle med mixmegapol.

Idag skulle jag helst ut och springa igen, är ju så fint väder! Men jag ska upp på hästryggen på kvällen istället, inte helt fel det heller!


Kommentarer
Postat av: E M E L I E & L I S A - VÅRT LIV I EN LITEN 1:A!

hahaha! det skulle man ha hört :D

2010-04-13 @ 09:57:57
URL: http://skeppargatan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0