Torsdag

Så var det det här med städa.. det är inte så kul. Jag tror att jag är helt ensam om den saken. Det ligger en stor lerhög i min hall, men tittar jag inte dit så ser ajg den ju inte, då gör det egentligen ingenting om den ligger där. Jag ser den i stort sätt bara när jag kommer hem och när jag går.

Jag är sjukt sugen på att ha en tjockiskväll. Massa gooodis. Men icke, blir nog ut och springa lite sen. Snart när jag tar tummen ur, men det får inte bli mörkt, så med andra ord så måste jag ut nu iaf..

Snart är det 100% Partykryssning!! Ganska kul!

Dääär fick jag ur den.. nu blir det springa!

Hejhejhejhej

Kommentarer
Postat av: E M E L I E & L I S A - VÅRT LIV I EN LITEN 1:A!

du missar ju matchen Gabbe, inte okej! :O

2010-04-15 @ 20:12:27
URL: http://skeppargatan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0