30 Dagars sanning!

Hittade en lista som kan vara ganska kul, tänkte göra den i alla fall :)

♥ Dag 1 – Presentera mig själv.


Nu ska vi se.. Jag är 21 år som nog är ganska förvirrad i mitt stackars huvud, jag vet vem jag är och vad jag vill, men har väldigt svårt att slå mig till ro någonstans. Har flyttat nu minst en gång om året i fyra år. Nu senast skulle jag till sthlm, men där sket sig planen och jag hamnade i mammas vardagsrum och har mina saker i två olika städer på tre olika ställen. Sånt som händer kan man väl säga.
Jobbar på Eurosko, trivs bra men vill mer. Har en Fransk Bulldog som är mitt allt. När jag blir stor ska jag bli polis!

Nu ska här simmas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0