Dag 7 – Min bästa vän

Det roliga är att jag vill börja varje inlägg med ett oj, för det är det första som kommer upp i mitt huvud. Ingen av de här sakerna är lätta, och just den här är lite extra svår.
Jag har fler bästa vänner, det måste man väl kunna ha?

Martina- Är väl egentligen den person som vet mest om mig, tror till och med hon vet allt. På väldigt kort tid har vi funnit varandra och kommit väldigt nära. Ibland bara klickar det från första början. Har jätte kul, jätte tråkigt och ingenting tillsammans. En familjemedlem faktiskt. Sen är det väl som med allting, allt förändras. Jag kommer aldrig glömma förra hösten/vintern, då det var du och jag.

Signe- Är den person som aldrig dömer, hon förstår, hjälper och pysslar. Har riktigt kul och jag känner mig alltid avslappnad i hennes sällskap. Har känt varandra länge men det är inte heller försen på senare år som vi faktiskt började umgås på riktigt. Och det ångrar jag inte en dag. En gång var vi till och med släkt ;)

Sanna- Är världens sötaste som vill alla väl. Den mest omtänksamma person man kan tänka sig. Hjälper mig ofta med motionen ;) Vi tänker väldigt lika i många situationer och känner igen varandra i det.

Sen så är det Anton- Finns alltid! För mig är en vän någon som finns kvar oavsett hur ofta man pratar eller ses. Det här är ett väldigt bra exempel på en sån vänskap. Snart tio år sedan vi träffades första gången, ibland går det ett halvår innan vi hörs av igen och ibland är det varje dag. Men det spelar ingen roll, det är som att inget har hänt iaf. Vi blir som 13 igen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0