Klump

Vaknade med klump i magen, är flera olika anledningar.
Hur ska jag få ihop det här?
Vad ska jag hitta för jobb?
Kommer jag trivas?
Har tusen fler frågor.. men det hindrar mig inte. Jag kan stanna och vela på olika saker som ja har gjort i flera år, eller så tar jag klivet och gör något för en gång skull. Och det gör jag! Jag vill prova på, jag vill testa.
Jag har ju inget att förlora, finns ju ingen som sitter hemma och väntar på mig direkt.  Kanske är jag helt hysterisk som gör det, men då får det vara så. Jag har inte ens sett lägenheten.. hihi

Kommentarer
Postat av: E M E L I E R E S E R ! ! !

äh, det komemr nog bli kanon ;) Du har ju erfarenhet från butiksjobb dessutom så det är bara söka lite jobb så går det nog vägen ;)

2010-12-08 @ 09:26:33
URL: http://emeliereser.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0