Onsdag

Jag var inne på Ginatricot och plockade på mig en massa jeansleggings, t-shirtar och en orange prickig sommarklänning. sen när jag skulle leta rätt på en provhytt för att se hur allt sitter då är det självklart fullt i alla. En expedit följer mig längre in i butiken och visar mig flera andra provhytter. Men de här är byggda av grovt trä och har en cm mellanrum mellan varje planka, så man ser alltså rakt in. Det sket väl jag i och gick in i en, då visar det sig att det här är en toalett och inte en provhytt. Gick ut igen och upptäcker att varannan dörr är toalett och varannan dusch. Jag gick in i en dusch. När jag äntligen ska börja prova kläderna sticker det in en hand som tar min extremt snygga klänning. Jag blir oxtokig och säger till väktaren som sitter utanför, men hans svar var " jag orkar inte springa efter"

Drömmar.. Den var så konstigt. Jag är glad att det var en dröm, för klänningen var skit ful om jag ska vara helt ärlig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0