Onsdag

Två kartonger till är packade, sakta men säkert börjar det hända saker, borde verkligen sätta fart nu!
Sanna var här en stund nu på kvällen, blir glad men samtidigt ledsen.. Jag kommer sakna alla här, otroligt mycket. Men så är det och de som är värda att ha kommer att finnas kvar, så är det bara. Men just nu så är det ju faktiskt bara mina saker som flyttar nu på söndag, sen flyttar jag när det är dags. Blir inneboende hos mamma så länge :) Det är inte illa det heller faktiskt, jag har ju ändå en väldigt bra familj.
Hur ska man packa..? Svåraste.. filmerna nere, köket nere.. Allt ska ju ner så det borde ju inte vara så svårt :)
Men jag ser allt det här som ett litet äventyr på något vis. Fungerar det inte så är det ju alltid bara att flytta hem igen.
Nu ska jag ta EN kartong till, sen ska vi sova, jag och Pia.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0