Fredag

Sitter som vanligt i soffan med morgonrock och mina rosa ludna tofflor och trycker i mig frukost i lugn och ro. Jag är oförskämt pigg idag, men det är ju bara positivt, då orkar jag köra gärnet på jobbet idag och få det cleant på lagret.

Igår åkte jag hem till Sickne och Jerry och tittade på film och snackade lite skit. Tycker att det är så mysigt där och hemtrevligt. Skulle också vilja ha det lite så. Min lägenhet är ju så kall, är ju aldrig kul att komma hem till ett kallt hem. Saknar lite sommar och sol, men det är jag väl inte ensam om.

Nu ger jag upp snart! Fast det är ju bara snack, jag ger inte upp.. men ibland så skulle man vilja.

Ikväll är det träning, sen får jag se om det blir hem till Tommy och kika på hockeyn med några eller om det blir en lite lugnare filmkväll, kanske båda?

Jobbjobbjobb

Kommentarer
Postat av: E M E L I E & L I S A - VÅRT LIV I EN LITEN 1:A!

hej hej! har du eller Martina (om hon oxå kommer?) eller någon annan ni känner, singstar som vi skulle kunna låna på lördag?! puss

2010-02-19 @ 13:24:48
URL: http://skeppargatan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0