Fredag

Min rosa tofflor, vad skulle jag ha gjort denna vinter utan dom? Sjukt sköna och varma.

Skjuter upp att betala räkningarna hela tiden, men det är ju inte kul! Livet ska väl vara en fest?... Eller?..
Jag har en dyr fest.

Nu ska jag snart göra mig i ordning, borde göra det precis exakt nu, men det är inte heller kul. Så jag softar en liiten stund till, jag hinner endå. Ska på begravning halv tolv. Men ikväll är det fest, vart vet jag inte än, men det löser sig alltid. I morgon bär det av till sthlm och partar igen, kusin Emelie fyller 21.

Betala lite räkningar nu då.. Sen kan jag leka rik två-tre dagar!




Kommentarer
Postat av: E M E L I E & L I S A - VÅRT LIV I EN LITEN 1:A!

hej! tagga tagga tagga!! woho! en dag kvar! vi ska vara hos pappa ;)

2010-02-26 @ 13:09:52
URL: http://skeppargatan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0