Lördag

Det är då min lediga lördag och jag gick och la mig nykter, ensam halv elva igår. Signe sa att det var pluspoäng att vara singel och göra så, haha.

Vaknade nio, trodde jag, gick upp och såg att det är ju faktiskt försent för att hinna med frullen med jobbet halv tio. Dukade fram egen frukost och gosade ner mig under täcket i soffan, slog igång datorn. 08.10!! Man går inte upp så tidigt när man är ledig..  Men nu är det försent, jag går inte och lägger mig igen.

Idag blir det att städa hemma, springa med Sanna och sen är det partaj!

Jag och Martina hade myskväll igår med dipp och morötter och filmen Sommaren med Göran, den rekomenderar jag verkligen.

 

Min vän, min vän :)


Kommentarer
Postat av: Martii

Glad att jag har dig<3

2010-02-13 @ 13:18:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0