mmm

Det är dagar som de här man ska ta tag i sig själv och städa, måla naglarna, bädda rent osv.. För nu sitter jag och gör INGENTNG. Men jag vill inte, har ingen lust. Så jag skiter i det också. Ska bara sitta och vänra ut tiden till det är festtime.

Jag har faktiskt, diskat (maskin), plockat in all ren tvätt på dess plats och Sprungit till skuggan för att hämta en sladd. När jag och Sanna kom fram så var det ju visning på huset, det hade jag helt glömt bort. Så vi sprang hem igen, utan sladd. Men bra motion fick vi och det var ju det som var meningen.

Idag kommer jag nog dö av tristess. Får väl ta tummen ur och ta bilen och hämta den där sladden..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0