Söndag

Alla Hjärtans dag, och den ska tillbringas med min käraste Martina.
Vi börjar med en romantisk promenad i solskenet, sen drar vi oss in och äter lite ägg och bacon till frulle.

Igår var det lite fest hos Josses kompis Anna. Var helt okej, tyckte bara att det var tråkigt att ingen ville dansa. Men alla är vi olika så är det väl bara, jag gillar att dansa. Sen om det är bra det är en annan femma..

Skulle ut på hottan men vände i dörren när en inte kom in, fråga mig inte varför. Vi hamnade på Lindströms och sen på efterkaka som vi tydligen inte fick ha..

Nu ska vi gå tycker jag, men det lär väl dröja en timme till, det är ju Martina vi pratar om :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0