wihooo

Dålig uppdaterng, har inte varit sugen helt enkelt.

Jobbat och stått i idag, varit på Norrmanska ätit Tacos buffé, suttit i puben, hem till mamma och tvättat. Sen hamnade jag here.

Nu har vi kommit på en ide som faktiskt, kanske kan bli av, vore grymt. Men, det finns alltid men.. Så vi får väl se, jag har planerat det mesta, faktiskt. Det går, bara man vill, jag vill.

Riktigt över tjockis mätt är jag just nu, man kan ju undra varflr man ibland trycker i sig mer fast magen skriker stopp. Fast jag har även svaret på den funderingen.. Det är ju så gott.

Känner mig lite lämnad idag också faktiskt, hur jag nu har hunnit känna efter idag. Men det hinns med det med.

Åre har varit, och det var som förväntat helt otroligt! Veckan bara smet iväg. Bortblåst. minus på kontot när man kom hem, var väl sådär, men värt varenda krona. Blodpudding here I come!



I natt var min första natt och jag slog till stort och sov i tolv timmar.. Behövdes antagligen. Ovant att sova själv och Vaknade mitt i natten och tog på mig en tröja i tron om att jag inte var ensam och att någon kunde se mig.

Sleepytime!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0