Ensam

Tror nog faktiskt att idag var första gången som jag har känt mig lite ensam.  Ska lägga mig och läsa min bok som jag fick av Mark när jag fyllde år, måste komma in i den någon gång.

Red bara en kort tur idag, var jätte kallt, trodde nästan att öronen skulle ramla av, men de satt kvar när jag hoppade av. Tur. När jag satt i bilen igen så tänkte jag titta igenom mina papper som jag har på bilen, när jag endå var där. Började bläddra och hittade någon rabatt här och lite annat tjaffs här innan jag insåg att jag fattar ju ingenting iaf. Så jag sket i det. 

Neej, nu blir det lite "tycka synd om mig själv tid" Fast egentligen så har jag det ju ganska bra. Näst intill heltidsjobb, inte många som har det just nu, perfekta vänner och familj, jätte bra lägenhet. Men något saknas. Man får tycka synd om sig själv ibland. Såå nu tänker jag göra det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0