Kluven

Sitter på lunch och fick några papper om lite jobb. Frågan är om det är värt att kasta sig ut för att prova något nytt när man sitter med heltidstjänst?

Jobbet som jag fick papper på är vikariat, antagligen så finns det fler jobb efter det, men om det inte gör det då? Stå där tomhänt med lägenhet och bil? Vad gör man då? Vågar man? För någon gång måste man ju.. Jag trivs ju med jag har också, men jag vill utforska arbetslivet lite mer.

Tråkigt är det nu också.. Signe, Ella och Blanken har hoppat av Åre i sista sekund. Från 18 stycken till femton. Har ju nu en plats ledig. Den borde vi ju kunna fylla upp tycker jag.

Nu ska jag ut och slita på jobbet! Men först kanske smaka chefens cheesecake.. Eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0