Lördag

Gick och la mig tio igår och vaknade halv sju, kroppen tyckte nog att den hade sovit färdigt. Fast det är konstigt tycker jag, halv sju är ju nästan mitt i natten. Har druckit ett glas fil och ska inte äta mer försen frukosten på jobbet. Funderar på att spela lite Supermario på 8bit som jag och Åza fick igång utan en massa "nintendo experter."

En enstaka dag kvar! "vilket tjat" Japp, men längtar man så längtar man och det verkar ju jag göra.

Efter jobbet ska jag städa ordentligt så Julia slipper leva i dammet en vecka. Sen så kommer Mark och sover här till i morgon. Har även en känsla av att jag måste packa..

 

 


Kommentarer
Postat av: "experten"

DRA helvete:P

2010-01-30 @ 13:57:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0