Lördag

Skulle vilja skriva måndag, känns lite konstigt att vara ledig såhär länge, men jag njuter.

Idag ska jag och Martina till västerås en sväng och sen var det visst hennes tur att bjuda på mat. Det blir lite lyx, lax!

Ikväll kommer Mark! Då blir det att dra ihop något kul iaf. Lite spel eller liknande låter det som.

Igår hade vi en riktig bakis dag. Pizza såklart och film hos Sickne och Jerry. Hem tilla mamma och plockade lite till sen åkte jag raka vägen hem och sov, som en stock.

Den här månaden bli en snål månad kan jag tala om. Helt pank. Hemskt. Men pengarna flyger lixom iväg. Men som sagt: Den som spar han har men inte roligt! Jag har faktiskt en kul punkt i mitt liv just nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0