Måndag

Räkningar betalda så här på morgonkvisten, men fick mycket pengar över, måste ha missat någon. Får kika på det senare.

Om en vecka är vi äntligen där. En evig väntan.. Snart så.. snart så..

Nu blir det jobb och jag hoppas på drag i butiken idag, vi har ju en bra rea så det borde dra lite folk.

Igår åt vi Isländsksoppa hos Martinas mamma, var jätte god, men jag var så bakis så jag klarade knappt av att äta. Sen skulle Martina jobba så jag åkte hem och sov två timmar innan jag skulle träffas sanna för att se en skräckis. Åza kom dit också.

Nu ska jag väl klä på mig lite kläder så kan jag dra mig vidare till jobbet.

Core ikväll också, sen ska Martina göra hamburgare till mig!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0