nyår!

Jag har lite ångest, ganska mycket ångest faktiskt. Hade verkligen jätte kul igår. Men det var vissa punkter som jag vill sudda ut.

Vi hade fest på övervåningen och lillasyster på nedre plan. Det blev tjaffs vid toaletten, jag blev förbannad, sög tag i killen som hade knuffat en vid toan, slängde ut honom så att han ramlade vid trappan. Usch vad jag mår dåligt över det, var ju inte meningen att kasta ner honom på backen. Precis innan fick han en drink i ansiktet av en tjej. Tjejen åkte ut, jag var så jäkla förbannad! Så nu var festen slut tyckte jag, ingen ska slå eller hålla på att jävlas. Stängde av musiken och skrek att det var slut nu!

Men som tur var så räkte det med att de som hade varit stökiga åkte hem så fortsatte allt. Jätte kul kväll var det, tack för att alla kom!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0