Tisdag

Har snosat från sex till tio i åtta, jag orkar bara inte gå upp. Eller så är det bara så fruktansvärt skönt att sova.. En dusch senare så är jag på benen. Tänk att jag tycker att det är en sån skillnad att börja kvart i tio eller nio.

Slängde mig i soffan med en tallrik flingor, och gissa vad som var på tv? Friends! Vilken otur.

På fredag blir det Sthlm, hälsa på Pontus och kanske åka till Mark. På lördag blev jag bjuden på tjejkväll hos Emelie, vore ju jätte kul, men frågan är vad plånboken säger.. Jag ska fråga den senare.

Nä, lite kläder och smink på det här så är man väl redo för lite arbete. Eller jag hoppar nog kläderna, kanske säljer bättre då..




hihi, en sovande Mark får ni här.


Kommentarer
Postat av: E M E L I E & L I S A - VÅRT LIV I EN LITEN 1:A!

klart du ska komma! behöver inte bli så dyrt :D

2010-01-12 @ 13:46:40
URL: http://skeppargatan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0