vardag

Hur mycket man än vill så kommer man aldrig att komma ifrån vardagarna. Fast jag tror iof att om man aldrig hade haft en vardag att gå till så hade man heller inte uppskattat helgen och sovmorgonen så mycket som man faktiskt gör idag. Eller iaf jag.

Ligger i sängen och lyssnar om och om igen på Owl City- Fireflies. Har fastnat ganska mycket för den. Ska väl snart ta tummen ur röven och byta om för att åka till stallet och rida en sväng. Just nu vill jag bara att det ska bli ljusare på kvällarna. Sommar och värme, jag är inte ensam om de tankarna. Fast det är väl ändå rätt skönt att vi inte kan styra allt. Än. Snart kan vi säkert bestämma årstider också.

Här är världens finaste farfar.



plopp!

Det var tummen..

Kommentarer
Postat av: E M E L I E & L I S A - VÅRT LIV I EN LITEN 1:A

....och Monica......

2010-01-19 @ 22:09:42
URL: http://skeppargatan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0