Blablabla från morgon och till kväll..

Trött som tusan är jag, var riktigt längesen jag var så trött som jag är nu. Skulle kunna somna när som helst..
Väntar på Håkan som ska höra av sig så kan vi ut och springa, sen ska jag sova. Jag vill ju göra saker nu när det är sommar.. men är kroppen trött så lär man väl lyssna. Igår var en perfekt vardag. Sov ut gick en sväng med Pia plockade lite gjorde mig i ordning i luugn och ro. Började jobba tolv, slutade sex, åt, slappade lite, gick ut och gick en sväng, hem till Jocke, lite tvspel och sen sov. Pörfekt! så vill jag ha det jämt.

Men nu måste jag gå upp så jäkla tidigt så nu orkar jag ju inte annat än att sova och äta. Kul liv. Men träna måste man så det ska jag.

Hittat ett program som verkligen lockar mig! Socionom! Det kan verkligen vara något. Men, alltid ett men, Umeå eller Lund..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0