!!


Jag är inne i en sån där äcklig period då allt är dåligt. Min vardag, min fritid, jag.
Vad gör jag?
Jobbar,tränar,sover, jobbar, sover,jobbar, tränar, sover, FESTAR, sover oftast, degar, sover, jobbar, tränar osv.. Jag kan jämföra mitt liv idag och för ett och ett halvt år sedan. Det är som natt och dag. Idag har jag ingenting. Mer jobb är det jag har lyckats med hittils, vilket jag ska vara glad åt. Det är jag!

Ett och ett halvt år sedan, "radhus", häst, katt, hund, sambo. Idag, inget, jag har inte ens håret kvar..
Men jag säger inte att jag vill vara kvar i det som har varit, för jag är glad över det, att det blev som det blev menar jag.

Men, alltid men i allt! Jag är less, jag saknar något att komma hem till, trivs sådär i lägenhet om jag ska vara helt ärlig. Jag vill bo i hus, eller åtminstonde i en liten stuga. Det här är inget hem, det här är en tillfällighet, tillsvidare. Jag kan bo själv det är inte det.. men det är så tomt. Ska skaffa fisk.. Skulle vilja ha hund, men det är det där samvetet efter Eddie, vill inte göra något förhastat.

På fredag ska jag och mamma åka och titta på våran gamla häst som ska tävla i körning. När han kom till oss kunde han ingenting, nu har han kommit långt. Jag längtar riktigt till att få se, blir lite glad i magen av det. :)


Det här är rogivande för mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0