Fredag

Sista arbestdagen på den här veckan!  Nästa vecka blir det bara en kort, ledig på fredag då vi har stängt.

Har ju klippt av mig håret, har fortfarande inte vant mig. fixade det själv första gången idag och det ser ju inte lika fräscht ut som när frissan gör det. Det får gå.

I morgon är det fest med stora bokstäver, fast jag skrev med små.. Fest i gallerian med alla som jobbar i butikerna. Förhoppningsvis singstar i cafeterian! Måsta hämta spelet idag bara, får inte glömma.

Så ska jag Simon, Johannes och Martina till Vingåker outlet tror jag att det heter. Ingen shopping för min del, men kul att åka med.

Simon har lovat mig frukost på Donken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0