Freedag

Äntligen! Som jag har väntat!

Har varit vaken sedan halv sex i morse, var som att gå upp mitt i natten. Jag och Martina åkte och simmade, hurtigt av oss ändå.

 När vi kom in till badhuset så stod det ett litet bord med en korg med pengar i, pensionärerna lade i sina pengar skrev sitt namn och gick in. Typiskt Sala sa jag, litar så mycket på allt folk att man får lägga sin slant där och gå in och simma. Martina tyckte att vi bara skulle gå in. Men vi kom överrens om att lägga 60spänn. När vi kom fram till bordet så satt det en vid kassan. Pengarna i korgen var till pensionärernas fika..Tur att vi inte la 60kr och gick in..




Ställde mig vid spegeln i simmhallen och såg att jag faktiskt såg ut precis som jag kände mig. Död.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0